“Quake II RTX”, endüstri çapında yeni API’yi kullanan ilk oyun

NVIDIA ışın izleme desteğinin Vulkan oyunlarına getirilmesinde aktif bir liderlik oynayarak NVIDIA desteğini Vulkan’a getirmeyi başardı. Ayrıca NVIDIA, Khronos’taki Vulkan ışın izleme grubuna başkanlık etmek üzere seçilmiş, Vulkan çalışma grubunu aktif olarak desteklemiş ve Vulkan ışın izleme uzantısının geçici sürümüne sürücüler göndererek geribildirimler toplamıştı. Yapılan açıklamada geliştirilen bu uzantıların ilk defa bir oyunda NVIDIA tarafından kullanıldığı duyuruldu.

 

Quake II RTX: Herkes İçin Işın İzleme!

Vulkan oyunlarına getirilen ışın izleme desteği artık GeForce RTX dışındaki platformları da kapsıyor. Yakın zamanda piyasaya sürülen, platformdan bağımsız olarak Vulkan Ray Tracing uzantılarını destekleyen ilk oyun olan Quake II RTX, yeni güncellemesiyle birlikte uyumlu herhangi bir ekran kartında oynanabiliyor.  Daha fazla bilgi için linke tıklayınız.

 

Quake II RTX, gölgeler, yansımalar, kırılmalar ve daha fazlası gibi tüm ışık efektlerini tek bir ışın izleme algoritmasında birleştiren bir ışın izleme tekniğiyle dünyanın tamamen yol izlemeli ilk oyunu. 1997’de piyasaya sürülen dünyanın en popüler oyunlarından biri için çarpıcı bir yeni görünüm sağlanıyor.

 

Yeni Game Ready Sürücüsü İndirerek Vulkan Işın İzleme Desteğini Test Edin!

Quake II RTX’in karşılaştırmalı özelliği sayesinde farklı ekran kartlarında ışın izleme özelliğine tanık olabilirsiniz. Game Ready Sürücüsü’nü satın alarak test edebilir ve ilk üç seviyesi ücretsiz olan Quake II RTX’i Steam’den indirebilirsiniz. Game Ready Sürücüsüne sahipseniz tüm oyun ışın izleme desteğini alacaktır. 

Hibya Haber Ajansı


Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir